måndag 22 oktober 2012

HALOWEEN

JA! Snart är det höstlov det kommer att bli kul tror jag, jag vet inte vad jag ska göra.
Snart är det HALOWEEN då ska jag på ett haloween parti eller ha det jag få se jag kan ju skriva om det sen.
Vecka 45 ska jag ha tjej party jag ska bada i ett bubbelbad kar då vi ska äta god saker, leka, ha tjej snak och sova mycket kul va. Vad ska ni göra på höst lovet? Ska ni ha halowin party eller vara på ett?
Ska ni ha tjej part? Svara på det i kommentera det snälla. Idag har jag badat mitt marsvin och tagit med mitt till
Thea min kompis det var jäte kul tyker du att det är kul att ha djur som är med dig eller vad?
Jag har en kompis som bor på gotland hon är jätte snäll hon heter Idun jag skikar saker och brev till hene och hon skikar det till mig också det är kul att prata med hene och skajpa spesijält att träfa hen jag tror nog hon också tyker det vad tror ni da? JAG SER PÅ NICKELODEON JA DET ÄR JÄTTE ROLIGT VAD TYCKER NI!
VÅRA KATT UNGAR OCH VOR KATT LINA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar