söndag 18 november 2012

Söta kattungar!

Jag ser kattungarne vist är dom söta jag önska jag kunde ha kvar dom men vi selde dom vi har haft 9 kattungar men nu kan vi inte få fler nu har vi bara kvar mamman och Eddie det är synd. Vad gör ni för nogot snälla kommentera gärna vad ni gör snälla jag ska bara lega utt en bild nu jag skriver inge mer det är drykt varför sejer jag altid drykt? Det är drykt att seja drykt men nu sa jag det drykt ses men jag sa det igen jag vet jag skriver en belman historja jag ska bara häma boken ,vänta snälla!

                        EN SPÖKHISTORIA

EN DANSK, EN TYSK OCH EN BELLMEN BÖSÖKTE ETT GAMMALT SLOTT. I ETT AV RUMMEN SPÖKA DET. DEN SOM VÅGA SOVA EN HEL NETT I RUMMET SKULLE FÅ EN STOR BELÖNING.DANSKENFÖRSÖKTE MEN PRISIS KLOKAN TOLV VISADE SIG SIG SPÖKET OCH STÖNADE: "KOM OCH TITTA PÅ MITT BLÅ ÖGA!" DÅ BLEV DANSKEN SÅ RÄDD OCH RUSADE UT. TYSKEN GICK DET INTE BÄTTRE FÖR. PRESIS KLOKAN TOLV KOM SPÖKET ,OCH STÖNADE: "KOM OCH TITTA PÅ MITT BLÅA ÖGA!" SKRÄK SLAGEN RUSA TYSKEN IVÄG. NÄR DET BLEV BELLMANS TUR KLÄDDE HAN AV SIG, KRÖP NER OCH SOMNADE. PRESIS KLOKA TOLV PÅ NATTEN KOM SPÖKET FRAM OCH STÖNDE: "KOM OCH TITTA PÅ MIT BLÅA ÖGA!" DÅ A BELLMAN: "VA TYST OCH LÅT MIG SOVA, ANNARS SKA JAG GE TVÅ BLÅTIRER. SLUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar